Bir kendim birde ben Onu da denedim

“İnsanları tanıdıkca yalnızlığı sevdim” hemen hemen hepimizin zaman zaman kullandıgı bir deyimdir. Bende kendini herşeyden herkesten soyutlayanlardan biriydim. güzel bir telefonum güzel bir kulaklığım ve özgürlüğüm vardı. kimseyle uğraşmıyor kimseyle zıtlaşmıyordum. hepiniz haklısınız hepiniz güçlüsünüz hepiniz akıllısınız dedim. ama bir süre sonra yalnız olmadığımı farkettim iç sesim. son zamanlarda hiç susmamış, hatta beni bunalıma bile sürüklemeye başlamaştı!. Peki ne yapmalıydım ? İnsanların hali belli neresinden bakarsan bak dostluklarda aşk da eninde sonunda çamura batıyor acı çekiyordum. bu arada bende bir insandım ve iç sesimle baş başa kalmıştım. kaçacak yerim kalmamıştı mantığımla saçmalıklarım kavgaya tutuşmuştu. Kaçmak çözüm değildi Ölümde!. Saçma sapan insanların saçma sapan sohbetlerine müdahil olmanın onları önemli biriymiş gibi dinlemenin içinde bulunduğum duruma ışık tutması tesadüfende olsa karşıma çıkıvermişti. orta yaşlarda biri metrobüste yanıma oturmuştu sürekli bana çaktırmadan bakıyor bişey söylemeye çalışıyor gibiydi. tüm imkanları zorladı! virajlarda,ani kalkışlarda, ani duruşlarda, kalabalıklaştımızda, sakinleştiğimizde kabir azabı bu olsa gerek dedim kendime ( beni ele geçiren iç sesime ) sonra, adamın gerçekten konuşmaya ihtiyac duyduğunu hissettim küçük sualler sorup dinlemeye gözlemlemeye anlamaya çalıştım. Adam her ne kadar karmaşık cümle kursada amaç belliydi ( asla iç sesinle tek başına kalma ) adam bunu çözmüşmüydü yoksa her şey kendiliğindenmi oluyordu bilinmez kendi adıma işe yaramıştı herkesi dinle dünyadan asla kopma!.

Bir kendim birde ben Onu da denedim

Bir Cevap Yazın

